dilluns, 15 de desembre del 2008

RF - El padrí músic parla del nét tennista

El mestre Rafel Nadal contesta algunes preguntes de Xisco Amor arran que el seu nét fos guardonat amb el premi Príncep d’Astúries. Entre d’altres coses el músic diu “Pens que ha contribuït a divulgar molt i bé el nom de Manacor (...) Estic realment molt orgullós del meu nét, però l’adjectiu s’ha de fer, perquè si hagués sortit pianista jo podria estar orgullós d’haver-lo iniciat, però amb el tennis no hi he tengut intervenció”. Quan li demana per la força que demostra respon “Realment no ho sé. Jo crec que és una cosa innata, perquè en realitat té unes connotacions molt especials. És un al·lot que conserva els mateixos amics de sempre, els de la seva infància sense fer cap xuleria, perquè jo l’he anat observant i aquí i tot mai xerra de tennis i mai xerra de tornejos ni res”. (7SETMANARI de Llevant, núm 1133, 5 de setembre. Manacor). BMM.- (Diari de Balears, 14 d'octubre 08)