dilluns, 1 de desembre del 2008
RF - Publicitat sexista, món sexista
Lina Maria Riera es queixa, a través de ‘La veu del lector’ del masclisme imperant a la publicitat, a la vida en general i a la mateixa revista. “De què serveix retirar una campanya publicitària –es dol- si trobam DONES que netegen la cuina de ca seva amb el millor producte del món (...) DONES esculturals, vestides d’hivern i d’estiu amb una falda d’un pam i un escot fins a la cintura, que fan d’hostesses de programes presentats per homes; NORUEGUES en biquini que fan sortir els ulls a un rei en Jaume retornat a Mallorca 800 anys després, el qual es basa en la poca roba que duen les dones en l’actualitat per valorar les millores que hi ha hagut en aquesta part del món... Tanta sort del cavall, aquest sí que pensa!”. (CENT PER CENT, núm 287,22 d’agost. Manacor). BMM.- (Diari de Balears, 2 d'octubre 08)
Etiquetes de comentaris:
Dona,
Premsa,
Premsa Forana,
Publicitat,
Societat
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada